Jäsenyys

Kuinka jäsenyys toimii?

Kun ostat VIP-hinnoiteltuja tuotteita, sinut rekisteröidään automaattisesti VIP-jäsenyyteen. Ensimmäisten 14 päivän aikana sinulla on “Freemium” -jäsenyys ja 14. päivänä sinulta veloitetaan 37.00 EUR, joka maksetaan muuntaa 1: 1 hyvityksiin ja tallettaa Falinas -tilillesi. Voit lisätä ja tehdä ostoksia, ohittaa täydennyksen tai peruuttaa jäsenyytesi milloin tahansa.

Kuinka hyvitykset toimivat?

joka 28. päivä, 37.00 EUR vähennetään tililtäsi automaattisesti ja muunnetaan 1:1 hyvityksiksi. Tämä tarkoittaa, että 1 euro on yhtä luotoa. Voit tehdä ostoksia hyvityksilläsi, ohittaa lisäyksen tai peruuttaa jäsenyyden milloin tahansa. Huomaa, että jos et ohita kutakin lisäystä, lisäys tapahtuu automaattisesti.

Kuinka voin peruuttaa jäsenyyteni?

Kirjaudu sisään tiliisi ja siirry kohtaan Oma tili. Vieritä vain kohtaan "Peruuta jäsenyys" ja napsauta "Peruuta". Saat sähköpostivahvistuksen jäsenyyden peruuttamisesta. Huomaa, että et voi peruuttaa jäsenyyttäsi ensimmäisten 24 tunnin aikana, mutta rahaa ei oteta tililtäsi sinä aikana. Ensimmäinen VIP-maksusi tapahtuu 14 päivän kuluttua. Jos kohtaat ongelmia, ota rohkeasti yhteyttä meihin osoitteessa [email protected]

Voinko peruuttaa jäsenyyteni 14 ensimmäisen päivän aikana?

Voit peruuttaa jäsenyytesi milloin tahansa. Kirjaudu sisään ja peruuta jäsenyytesi. Jos sinulla on ongelmia, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected] Ensimmäisen peruutusta koskevan sähköpostisi ajankohtana pidetään peruutushetkeä. Tämä pätee myös, jos emme vastaa ajoissa ennen kuin rahaa otetaan tililtäsi. Siinä tapauksessa hyvitämme sinulle mielellämme nostamasi summan.
Huomaa, että jäsenyyden peruuttaminen ei peruuta tilauksia. Tämä sisältää verkkosivustollamme tehdyt tilaukset ja osallistumiserät kilpailuihimme.

Jos peruutan jäsenyyteni, saanko hyvityksen?

Jäsenyytesi peruuttaminen ei palauta rahojasi, emmekä palauta jäsenmaksuja, ellet ole ilmoittanut haluavasi peruuttaa ennen kokeilujakson päättymistä, mutta silti sinulle on nostettu summa. Kaikki palautetut tuotteet palautetaan tietoihin, joista ne on poistettu, ellei muuta ilmoiteta sähköpostitse.

Tilaukseni

Olen tilannut tuotteen ja peruuttanut jäsenyyteni. Saanko edelleen tuotteeni?

Joo. Kaikki jäsenenä tilatut tuotteet toimitetaan sinulle, vaikka peruuttaisit jäsenyytesi ennen kuin se on lähetetty meiltä.

Kuinka kauan toimitus kestää?

Tilauksen lähettämisestä tulee kestää 2–7 arkipäivää.

Palautuskäytäntö

Kaikki palautukset on lähetettävä tähän osoitteeseen: Vesterå 15, 9000 Aalborg, Denmark Falinas tarjoaa ilmaiset palautukset ja hyvitykset jäsenille. Etkö ole 100% tyytyväinen viimeaikaiseen Falinas ostokseesi? Hyväksymme mielellämme palautukset ja hyvitykset alkuperäisessä kunnossa olevista ja avaamattomista tuotteista 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden on oltava samassa kunnossa kuin vastaanottaessa ja avaamattomia. Palautettuja tavaroita ei saa käyttää, avata tai vahingoittaa toimituksen jälkeen. Kaikki tavarat tarkistetaan erikseen palautuksen yhteydessä. Tilauksen palauttamista varten tarkista palautuslomake Jos tavarat ovat vaurioituneet toimitettaessa, voit lähettää ne ilmaiseksi ja saat täyden hyvityksen. Jos haluat vaihtaa tuotteesi toiseen väriin, kokoon tai tuotteeseen, palauta ei-toivottu tuote ja tee uusi tilaus. Jos hyvitys hyväksytään, hyvitämme tuotteestasi maksamasi hinnan takaisin alkuperäiseen maksulähteeseen. Jos saamme palautetun tuotteen sopimattomassa kunnossa, palautus raukeaa ja esineet lähetetään sinulle takaisin yrityksen maksamana. Hygieniasyistä johtuen emme hyväksy palautuksia mistään avatusta tuotteesta (ellei esineesi saapunut vaurioituneena tai sen katsotaan olevan viallinen). Palautettavat tavarat ovat sinun vastuullasi, kunnes saamme ne vastaan. On hyvä idea hankkia palautettavien tuotteiden arvovakuutus ja hankkia todisteet postituskuluista. Emme ole vastuussa mistään tavaroista, jotka palautetaan meille vahingossa. Palautukset kestävät yleensä 2 viikkoa niiden vastaanottamisesta ja käsittelystä. Kun palautuksesi on käsitelty, palautus maksetaan alkuperäiseen maksulähteeseen. Tämä voi viedä viisi työpäivää. Pidämme yhteyttä sinuun matkan varrella ja lähetämme sinulle sähköpostia, kun kaikki on valmista.

Kuinka palautan tilauksen?

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected] ja me opastamme sinut läpi prosessin!
Auta meitä nopeuttamaan prosessia lisäämällä kyselysi tilausnumero, nimi, palautus- tai vaihtosyy ja kaikki muut tiedot. Jokainen tuote on lähetettävä osoitteeseen Falinas ApS, Ajibola Dolapo Durojaiye, Calle Obispo Jose de Gómez 1 1d, 29014 Malaga, Spain

Refund policy

Falinas users are entitled to a refund within 14 days from the day of purchase. If the purchase is a subscription service with a recurring charge, then the users have the right to cancel the service and all future charges by following the instructions given in the message sent after the purchase. Please note that, the Refund amount in some cases may differ from the paid amount due to currency exchanges and third-party fees, and we shall not be responsible for the differences caused by such rates or fees. To the extent permitted by law, if we find that a notice of cancellation has been given in bad faith or in an illegitimate attempt to avoid payment for Services or credits or goods has been received and enjoyed, we reserve our right to reject Customer’s Refund request. Refunds can be claimed by using the Support line or email address. Refund depends on case to case