Jäsenyys

Kuinka jäsenyys toimii?

Kun ostat VIP-hinnoiteltuja tuotteita, sinut rekisteröidään automaattisesti VIP-jäsenyyteen. Ensimmäisten 14 päivän aikana sinulla on “Freemium” -jäsenyys ja 14. päivänä sinulta veloitetaan 37.00 EUR, joka maksetaan muuntaa 1: 1 hyvityksiin ja tallettaa Falinas -tilillesi. Voit lisätä ja tehdä ostoksia, ohittaa täydennyksen tai peruuttaa jäsenyytesi milloin tahansa.

Kuinka hyvitykset toimivat?

joka 14. päivä, 37.00 EUR vähennetään tililtäsi automaattisesti ja muunnetaan 1:1 hyvityksiksi. Tämä tarkoittaa, että 1 euro on yhtä luotoa. Voit tehdä ostoksia hyvityksilläsi, ohittaa lisäyksen tai peruuttaa jäsenyyden milloin tahansa. Huomaa, että jos et ohita kutakin lisäystä, lisäys tapahtuu automaattisesti.

Kuinka voin peruuttaa jäsenyyteni?

Kirjaudu sisään tiliisi ja siirry kohtaan Oma tili. Vieritä vain kohtaan "Peruuta jäsenyys" ja napsauta "Peruuta". Saat sähköpostivahvistuksen jäsenyyden peruuttamisesta. Huomaa, että et voi peruuttaa jäsenyyttäsi ensimmäisten 24 tunnin aikana, mutta rahaa ei oteta tililtäsi sinä aikana. Ensimmäinen VIP-maksusi tapahtuu 14 päivän kuluttua. Jos kohtaat ongelmia, ota rohkeasti yhteyttä meihin osoitteessa [email protected]

Voinko peruuttaa jäsenyyteni 14 ensimmäisen päivän aikana?

Voit peruuttaa jäsenyytesi milloin tahansa. Kirjaudu sisään ja peruuta jäsenyytesi. Jos sinulla on ongelmia, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected] Ensimmäisen peruutusta koskevan sähköpostisi ajankohtana pidetään peruutushetkeä. Tämä pätee myös, jos emme vastaa ajoissa ennen kuin rahaa otetaan tililtäsi. Siinä tapauksessa hyvitämme sinulle mielellämme nostamasi summan.
Huomaa, että jäsenyyden peruuttaminen ei peruuta tilauksia. Tämä sisältää verkkosivustollamme tehdyt tilaukset ja osallistumiserät kilpailuihimme.

Jos peruutan jäsenyyteni, saanko hyvityksen?

Jäsenyytesi peruuttaminen ei palauta rahojasi, emmekä palauta jäsenmaksuja, ellet ole ilmoittanut haluavasi peruuttaa ennen kokeilujakson päättymistä, mutta silti sinulle on nostettu summa. Kaikki palautetut tuotteet palautetaan tietoihin, joista ne on poistettu, ellei muuta ilmoiteta sähköpostitse.

Tilaukseni

Olen tilannut tuotteen ja peruuttanut jäsenyyteni. Saanko edelleen tuotteeni?

Joo. Kaikki jäsenenä tilatut tuotteet toimitetaan sinulle, vaikka peruuttaisit jäsenyytesi ennen kuin se on lähetetty meiltä.

Kuinka kauan toimitus kestää?

Tilauksen lähettämisestä tulee kestää 2–7 arkipäivää.

Palautuskäytäntö

Kaikki palautukset on lähetettävä tähän osoitteeseen: Vesterå 15, 9000 Aalborg, Denmark Falinas tarjoaa ilmaiset palautukset ja hyvitykset jäsenille. Etkö ole 100% tyytyväinen viimeaikaiseen Falinas ostokseesi? Hyväksymme mielellämme palautukset ja hyvitykset alkuperäisessä kunnossa olevista ja avaamattomista tuotteista 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden on oltava samassa kunnossa kuin vastaanottaessa ja avaamattomia. Palautettuja tavaroita ei saa käyttää, avata tai vahingoittaa toimituksen jälkeen. Kaikki tavarat tarkistetaan erikseen palautuksen yhteydessä. Tilauksen palauttamista varten tarkista palautuslomake Jos tavarat ovat vaurioituneet toimitettaessa, voit lähettää ne ilmaiseksi ja saat täyden hyvityksen. Jos haluat vaihtaa tuotteesi toiseen väriin, kokoon tai tuotteeseen, palauta ei-toivottu tuote ja tee uusi tilaus. Jos hyvitys hyväksytään, hyvitämme tuotteestasi maksamasi hinnan takaisin alkuperäiseen maksulähteeseen. Jos saamme palautetun tuotteen sopimattomassa kunnossa, palautus raukeaa ja esineet lähetetään sinulle takaisin yrityksen maksamana. Hygieniasyistä johtuen emme hyväksy palautuksia mistään avatusta tuotteesta (ellei esineesi saapunut vaurioituneena tai sen katsotaan olevan viallinen). Palautettavat tavarat ovat sinun vastuullasi, kunnes saamme ne vastaan. On hyvä idea hankkia palautettavien tuotteiden arvovakuutus ja hankkia todisteet postituskuluista. Emme ole vastuussa mistään tavaroista, jotka palautetaan meille vahingossa. Palautukset kestävät yleensä 2 viikkoa niiden vastaanottamisesta ja käsittelystä. Kun palautuksesi on käsitelty, palautus maksetaan alkuperäiseen maksulähteeseen. Tämä voi viedä viisi työpäivää. Pidämme yhteyttä sinuun matkan varrella ja lähetämme sinulle sähköpostia, kun kaikki on valmista.

Asiakas on velvollinen toimittamaan yhtiölle ja kuljettajille kaikki tarvittavat tiedot tullimuodollisuuksien suorittamiseksi ja tarvittavien asiakirjojen toimittamiseksi.
Asiakkaan on tarkastettava tavarat toimituksen yhteydessä ja ilmoitettava yhtiölle (24–72 tunnin kuluessa) toimituksesta kaikista väitetyistä puutteista, virheellisestä määrästä tai vaurioista. Jos asiakas ei noudata näitä ehtoja, tavaroiden katsotaan olevan lopullisesti sopimuksen mukaisia ja vailla mitään vikaa tai vahinkoa, joka ilmenisi niiden kohtuullisessa tarkastelussa.
Jos vika ei olisi ilmennyt kohtuullisessa tutkimuksessa, asiakas ilmoittaa siitä yhtiölle mahdollisimman pian, kun vika ilmenee, tai 24–72 tunnin kuluessa toimituksesta sen mukaan, kumpi ajankohta on aikaisempi. Asiakas toimittaa myös kaikki tiedot ja avun, joita yhtiö tarvitsee epäillyn vian tutkimiseksi, ja tarvittaessa sallii yrityksen tarkastaa kyseiset tavarat missä tahansa paikassa, jossa ne sijaitsevat.
Lisätietoja yrityksen palautuspolitiikasta ilmoitetaan asiakkaalle säännöllisesti.

Kuinka palautan tilauksen?

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected] ja me opastamme sinut läpi prosessin!
Auta meitä nopeuttamaan prosessia lisäämällä kyselysi tilausnumero, nimi, palautus- tai vaihtosyy ja kaikki muut tiedot. Jokainen tuote on lähetettävä osoitteeseen Falinas ApS, Vesterå 15, 9000 Aalborg, Denmark

Hyvitykset

Falinas-asiakkailla on oikeus hyvitykseen 14 päivän kuluessa ostopäivästä. Jos osto on tilauspalvelu, jossa on toistuva maksu, käyttäjillä on oikeus peruuttaa palvelu ja kaikki tulevat maksut noudattamalla ostoksen jälkeen lähetetyssä viestissä annettuja ohjeita. Huomaa, että palautussumma voi joissakin tapauksissa erota maksetusta summasta valuutanvaihdon ja kolmansien osapuolten maksujen vuoksi, emmekä ole vastuussa tällaisten kurssien tai palkkioiden aiheuttamista eroista. Jos huomaamme lain sallimissa rajoissa, että peruutusilmoitus on annettu vilpillisessä mielessä, tai siinä on laittomasti yritetty välttää maksua palveluista tai luotoista, tai tavarat on vastaanotettu ja niitä on käytetty, pidätämme oikeuden hylätä asiakkaan hyvityspyynnön. Hyvityksiä voi hakea tukilinjan kautta tai sähköpostitse. Palautus on tapauskohtainen.