KÄYTTÖEHDOT

Päivitetty viimeksi: 4. tammikuuta 2023

Lue nämä käyttöehdot huolellisesti ennen kuin käytät palveluamme.

1. Yleistä tietoa tuotteesta falinas.fi

  1. 1.1 Nämä käyttöehdot koskevat kaikkia vierailijoita, käyttäjiä ja muita, jotka käyttävät tai käyttävät Palvelua, ja vakuutat olevasi yli 18-vuotias, falinas.fi ei salli alle 18-vuotiaiden käyttää Palvelua.

  2. 1.2 Käyttämällä palvelua tai palvelua sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Jos olet eri mieltä näiden käyttöehtojen jostakin osasta, et voi käyttää Palvelua.

  3. 1.3 Näissä käyttöehdoissa määritellään kaikkien käyttäjien oikeudet ja velvollisuudet, jotka koskevat Palvelun käyttöä, mukaan lukien jäsenpalveluiden ehdot ja ehdot, jotka koskevat ostoksia falinas.fi ja Falinas ApS, jotka on rekisteröity verkkotunnukseen 41331380 – jäljempänä Falinas.

  4. 1.4 falinas.fi voi lähettää ilmoituksia, sähköposteja, uutiskirjeitä, erikoistarjouksia, päivityksiä, tilauksia, henkilökohtaisia asetuksia ja toimintoja, jotka liittyvät Falinas-tiliin ja muita, maksimoidakseen asiakkaan ostokokemuksen käyttämällä asiakkaan verkkotunnuksessa olevia tietoja. rekisteröity tili. Arvostettuna Falinas VIP-jäsenenä voit nauttia ainutlaatuisista vain jäsenhinnoista ja erityisistä tarjouksista. Voit peruuttaa lähettämiemme ilmoitusten tilauksen milloin tahansa siirtymällä profiiliisi "Oma tili" -sivulla Falinas -verkkosivustolla tai ottamalla yhteyttä asiakastukitiimiimme.

  5. 1.5 Tilaamalla uutiskirjeemme ja ilmoituksemme asiakas sitoutuu myös vastaanottamaan meiltä SMS-mobiiliviestejä palveluun rekisteröityessään antamaasi puhelinnumeroon sekä kaikki lisä- tai päivitetyt puhelinnumerot, jotka annat yhteysnumeroksi jäsenyytesi yhteydessä . Riippumatta siitä, miten rekisteröidyit palveluihin, suostut vastaanottamaan automaattisesti valittuja, ennalta tallennettuja tai ennalta määritettyjä matkapuhelinviestejä tiliisi yhdistettyyn puhelinnumeroon ja ymmärrät, että suostumusta näiden viestien vastaanottamiseen ei vaadita ostosten tekemiseen. falinas.fi hallitsee asiakkaiden henkilökohtaisia tietoja tietosuojakäytäntömme mukaisesti ja antaa nimenomaisen suostumuksensa vastaanottaa tekstiviestejä (mukaan lukien markkinointi-/mainosviestit) mobiililaitteellesi automaattisten puhelinsoittojärjestelmien tai muun automatisoidun tekniikan kautta. Nämä viestit sisältävät tietoja tilisi ja jäsenyyden hallinnasta, ja ne voivat sisältää erikoistarjouksia ja muuta mainossisältöä. Vaikka suostut vastaanottamaan automaattisella numerovalitsimella lähetettyjä viestejä, edellä mainittua ei tule tulkita niin, että se vihjaisi tai vihjaisi, että jokin tai kaikki meiltä saamasi mobiiliviestit on lähetetty automaattisen puhelinvalintajärjestelmän ("ATDS" tai "autodialer") avulla. . Viesti- ja tiedonsiirtomaksuja saatetaan periä.

2. Evästeet ja henkilötiedot

  1. 2.1 Falinas käyttää evästeitä ja kolmannen osapuolen evästeitä vastaavasti.

  2. 2.2 Eväste on tekstitiedosto, jonka avulla jakelijan tietokoneelle voidaan tallentaa tietoja ja käyttää jo jakelijan tietokoneella, tabletilla, älypuhelimella, päätelaitteella tai vastaavalla olevia tietoja tietojen hankkimiseksi Asiakkaasta. Evästeiden avulla kerättyjä tietoja käytetään Asiakkaan käyttäytymisen analysointiin sivustolla ja Asiakkaan kokemuksen parantamiseksi. Evästeitä käytetään myös markkinointitarkoituksessa.

  3. 2.3 Falinas käyttää välttämättömiä evästeitä, valintaevästeitä, operatiivisia ja optimoivia evästeitä sekä kohdennettuun mainontaan tarkoitettuja evästeitä.

    1. 2.3.1 Välttämättömiä evästeitä tarvitaan sivuston tiettyjen toimintojen käyttöön.

    2. 2.3.2 Valintaevästeitä kerätään Asiakkaan tekemien asetusten tukemiseen, esimerkiksi kirjautumisasetukset.

    3. 2.3.3 Toiminnallisia ja optimoivia evästeitä kerätään asiakaspalautteen lisäämistä ja verkkoanalyysiä varten, joka sisältää asiakkaan käyttäytymisen, hakuprosesseja verkkosivustolla ja niiden tarkoituksena on optimoida verkkosivusto.

    4. 2.3.4 Kohdistetun mainonnan evästeitä käytetään Asiakkaan selaustottumusten ja verkkotoimintojen seuraamiseen. Tällaisia tietoja käytetään yksilöllisesti räätälöidyn sisällön näyttämiseen.

  4. 2.4 Jos jatkat Falinas sivustolta eteenpäin kolmannen osapuolen verkkosivustolle, voi myös kyseinen kolmannen osapuolen sivusto käyttää evästeitä. Falinas suosittelee, että Asiakas ottaa selvää kolmannen osapuolen evästekäytännöstä.

3. Jäsenedut ja hinnoittelu

  1. 3.1 Falinas tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden osallistua jäsenpalkinto-ohjelmaan. Liity Falinas-jäsenohjelmaan ja nauti sen eduista tekemällä minkä tahansa tuotteen osto valitsemalla alennettu hinta, joka on saatavilla vain tällä sivustolla tai soveltuvan palvelun kautta, niin sinut liitetään automaattisesti Falinas-ohjelmaan. Jäsenyysohjelma (mukaan lukien automaattinen luottojen ostotoiminto 14 päivän välein). Koska olet Falinas-jäsen, asiantuntijamme lähettävät sinulle räätälöidyn tarjouksen 14 päivän välein. Voit peruuttaa Falinas-tilisi milloin tahansa käytettävissä olevilla tavoilla. kirjoittamalla tiliprofiilisi, ottamalla yhteyttä asiakastukitiimiimme sähköpostitse, live-chatissa tai soittamalla asiakaspalveluumme saatavilla olevaan puhelinnumeroon.

  2. 3.2 Asiakkaan Tili heijastaa käytettävissä olevien Jäsenhyvitysten saldoa. Falinas -hyvitys voidaan käyttää milloin tahansa ennen viimeistä voimassaolopäivää. Saatujen hyvitysten määrä vastaa jäsensuunnitelman hintaa vastaavan valuutan perusteella (1 EUR = 1 hyvitys). Falinas -hyvitys vanhenee 30 päivän kuluttua.

  3. 3.3 Lahjakortit toimivat lähes samalla tavalla kuin jäsenkortit. Lahjakortit ovat ennakkoon maksettuja kampanjatodistuksia, jotka toimitetaan jäsenille jäsenohjelman yhteydessä. Asiakkaat voivat käyttää niitä ostaakseen mitä tahansa tuotteita tai palveluita, joita tarjoamme tällä sivustolla. Lahjakortit ovat vapaasti siirrettävissä muille rekisteröityneille käyttäjille, ja ne voidaan jakaa ja käyttää useisiin ostoihin tällä sivustolla.

  4. 3.4 Lahjakortit vanhenevat 3 päivää hankintapäivän jälkeen. Kun lahjakortti on lunastettu, asiakkaiden tulee käyttää se enintään 30 päivän kuluessa. Mikäli asiakas kuitenkin irtisanoo jäsenyyden jäsenyyden alkuvaiheessa, lahjakorttia ei voi käyttää asiakastilillä.

  5. 3.5 Asiakas vastaa siitä, että tilitiedot ovat aina oikeat ja ajan tasalla.

  6. 3.6 Jäsenhinta on €47.00 for VIP, joka 14. päivä sisältäen ALV:n, asiakkaan maksu-/luottokorttia veloitetaan 14 päivän välein. Falinas tarjoaa joskus erityisiä tervetulotarjouksia, joissa tutustumisjakso on yleensä 3–30 päivää. Jäsenmaksusi voidaan alentaa toiseen hinnoittelumalliin automaattisena palveluna rekisteröitymisen jälkeen. Jos tämä muutos tapahtuu, kuitit heijastavat uutta jäsenhintaa.

  7. 3.7 Mikäli Asiakas haluaa lopettaa jäsenyyspalvelut, tulee hänen ilmoittaa asiasta kirjallisesti falinas.fi kohdassa 22 mainittuun sähköpostiosoitteeseen tai omalla tavallaan kohdassa "Oma tili" napsauttamalla vaihtoehtoa "Peruuta jäsenyys" ja pyyntöä. käsitellään välittömästi.

      Kun käyttäjä lähettää peruutuspyynnön, hänellä on käytettävissään seuraavat kaksi vaihtoehtoa:
    • - Käyttäjät voivat peruuttaa jäsenpalvelun ilman lisämaksua, jos nykyinen jäsensopimus on voimassa pidennetyn kolmenkymmenen (30) päivän ajan pyynnön päivämäärästä lukien, tai
    • - Käyttäjät voivat peruuttaa jäsenyyspalvelun välittömästi maksamalla maksun €6.95.

  8. 3.8 Irtisanoutuessa Asiakkaan jäsenyys tulee epäaktiiviseksi maksetun jakson päätyttyä, paitsi jos irtisanotaan tutustumisjakson aikana, jolloin Asiakkaan tili muuttuu välittömästi epäaktiiviseksi. Asiakkaalla ei ole oikeutta vaatia jäsenhinnan palauttamista kokonaan tai osittain. Luottoa ei palauteta.

  9. 3.9 Mikäli Asiakas aktivoi tilin uudelleen, Tanskan kuluttajasopimuslain luvun 4, pykälä 18 mukaan lukien alakohdat ' mukainen peruutusoikeus ei koske jäsenpalvelua.

  10. 3.10 Mahdollisella tutustumisjaksolla hankitut jäsenyydet tulee irtisanoa ennen tarjouksessa kuvatun rajoitetun ajanjakson päättymistä, muuten, jos jäsenyyttä ei irtisanota ennen rajoitettua ajanjaksoa, jäsenyys muutetaan automaattisesti täysjäseneksi määrättynä ja hyväksyttynä hinta, ja jäsenyydestä peritään automaattiset maksut.

4. Hinnat, maksu ja tilausvahvistus

  1. 4.1 Tuotteiden hinnat ovat verkkosivustolla tilauspäivänä ilmoitettuja hintoja, joihin sisältyy sisältävät arvonlisäveron, verot, maksut ja muut maksut, mutta eivät sisällä kuljetuskustannuksia.

  2. 4.2 Kullekin tuotteelle ilmoitetut hinnat voivat vaihdella asiakkaan rekisteröintitilanteen mukaan (normaalihinta Asiakkaille, jotka eivät ole liittyneet jäsenyyteen, ja VIP-jäsenhinta ensimmäisille ostoksille ja nykyisille jäsenille).

  3. 4.3 Verkkotunnuksessa falinas.fi tarjottu eurooppalainen hintatakuu liittyy ensimmäisten Falinas-jäsenten ostosten jäsenhintoihin. Huomioon otettavat Euroopan markkinat ovat Euroopan unionin 27 jäsenvaltiota sekä Islanti, Norja, Sveitsi ja Iso-Britannia. Eurooppalainen hintatakuu ei ota huomioon tilapäisistä tarjouksista tai kampanjoista johtuvia ulkoisia hintoja. Ollakseen oikeutettu hintaeron korvaukseen Asiakkaan tulee dokumentoida ero ostohetkeen tai sitä seuraaviin päiviin mennessä sekä ilmoittaa hintaerosta Asiakaspalveluumme 7 päivän kuluessa ostohetkestä. Todistaakseen hintaeron asiakastukemme pitäisi päästä käsiksi ulkoiseen hintaan voimassa olevan verkkolinkin ja tarjouksen kuvakaappauksen kautta.

  4. 4.4 Tuotteiden hinnat ja kuvaukset voivat aiheuttaa painovirheitä verkkotunnuksen falinas.fi osalta.

  5. 4.5 Lisenssiavaimina kuvattujen tuotteiden tilaukset on rajoitettu yhden (1) aktivointiavaimen ostoon per tuote. käyttäjätiliä kohti.

  6. 4.6 Falinas määrittää oman harkintansa mukaan tuotteiden saatavilla olevan varaston saatavuuden perusteella, ja se voi vaihdella sopivaksi katsomallaan tavalla.

  7. 4.7 Asiakas voi maksaa VISA:lla, MasterCardilla tai suoraveloituksella.

  8. 4.8 Kun maksu on suoritettu, summa peruutetaan Asiakkaan maksutapaan liittyvästä maksusta ja Asiakas saa kohtuullisen ajan kuluessa kirjallisen vahvistuksen ostoksesta sähköpostitse, mukaan lukien seuraavat tiedot nämä käyttöehdot kiinteänä osana.

  9. 4.9 falinas.fi lähettää kuitit vasta, kun ostos on vahvistettu, ja se sisältää tiedot, jotka asiakas on rekisteröinyt falinas.fi-tilille.

5. Peruutusoikeudet

  1. 5.1 Asiakkaalla on oikeus käyttää peruuttamisoikeuttaan tavaran ostosta luvun 18 ja sen PCS-kohdan sääntöjen mukaisesti. 2 ja Tanskan kuluttajasopimuslain 19 luvun mukaisesti ilmoittamalla siitä Falinas:lle 14 päivän kuluessa tuotteen ja siten sen PCS-alakohdan vastaanottamisesta. 2.

  2. 5.2 Asiakas on vastuussa tuotteen arvon alenemisesta, jos sen käytön aloittaminen ylittää tuotteen luonteen ja ominaisuuksien määrittämisen ja tuotteen testauksen aikana tarvittavan käsittelyn. Tämän mukainen peruutusoikeus on edelleen voimassa, mikäli falinas.fi on kuitenkin oikeutettu kuitattamaan tällaisen arvon alenemisen hyvityssummasta.

  3. 5.3 Kauppahinta palautetaan Asiakkaan maksutavalle viimeistään 14 päivän kuluttua siitä päivästä, jona Asiakas on ilmoittanut oston peruuttamisesta. Falinas pidättää kuitenkin oikeuden pidättää tuotteiden ostohinnan palautuksen, kunnes tuotteet on palautettu ja vastaanotettu tai kunnes Asiakas on toimittanut asianmukaiset palautusta koskevat asiakirjat.

  4. 5.4 Kun tilaus on lähetetty, falinas.fi pidättää oikeuden hylätä peruutuspyynnön. Tästä huolimatta, jos asiakas haluaa edelleen peruuttaa tilauksen, asiakkaan tulee kieltäytyä lähetyksestä toimitusvaiheessa.

  5. 5.5 Asiakkaat voivat aina irtisanoa nykyisen jäsenyytensä, kohdan 3.7 mukaista sitovaa ajanjaksoa ei ole. Irtisanominen voidaan tehdä itsepalvelualueen kautta osoitteessa falinas.fi tai ottamalla yhteyttä asiakastukeen.

  6. 5.6 Asiakas hyväksyy, että jäsenpalvelusta saatuja maksuja ei palauteta ja että jäsenpalveluiden peruuttamisoikeudet ovat voimassa rajoitetun ajan.

  7. 5.7 Digitaaliseen sisältöön pääsevä Asiakas myönsi menettäneensä peruuttamisoikeutensa.

6. Toimitus

  1. 6.1 Toimitusaika on ilmoitettu yksittäisten tuotteiden kohdalla verkkosivustolla. Ellei toisin mainita, toimitusaika on toimitusaika on noin 2-7 työpäivää.

  2. 6.2 Kaikki tuotteet lähetetään hyväksytyllä kuljetusliikkeellä toimitettavaksi tilauksessa ilmoitettuun osoitteeseen.

  3. 6.3 Tuotteen toimituksen katsotaan tapahtuneen, kun tuote on tullut asiakkaan haltuun.

  4. 6.4 Jos pakettia ei toimiteta, asiakas on vastuussa siitä, että hän ottaa yhteyttä osoitteeseen falinas.fi Asiakastuki 30 päivän kuluessa ostopäivästä.

  5. 6.5 Jos tuote puuttuu, asiakas on vastuussa siitä, että hän ottaa yhteyttä falinas.fi Asiakas Tuki 24-72 tunnin kuluessa sen vastaanottamisesta 8.2 ja 8.3 kohdan mukaisesti.

  6. 6.6 Falinas ApS on oikeus teettää alihankintana kolmansilla toimittajilla seuraavat palvelut. kuljetuspalvelut muiden liikenteenharjoittajien kanssa, edellyttäen, että tällainen liikenteenharjoittaja on kohtuullisen hyväksyttävä liikenteenharjoittajan kannalta. rahdinantajan kannalta hyväksyttävä ja pätevä suorittamaan vaaditut kuljetuspalvelut. Kaikki alihankkijat, jotka rahdinkuljettajan nimeämiin alihankkijoihin sovelletaan tässä sopimuksessa esitettyjä ehtoja. Liikenteenharjoittaja ei missään tapauksessa saa antaa alihankintana mitään kuljetuslogistiikkapalvelujaan, mukaan lukien sen palvelut kuljetusliikenteen harjoittajana. kuljetuspalvelujen välittäjänä.

  7. 6.7 välittömät kulut, jotka aiheutuvat siitä, että asiakas ei noudata tuotetta ajoissa. ovat asiakkaan maksettavana. Asiakas kantaa riskin, jos tuote vahingossa katoaa tai vahingoittuu. tuotteen palautuksen aikana.

  8. 6.8 Jos kyseessä on tuotteiden palautus, tutustu seuraaviin ohjeisiin. return policy.

7. Suojaus ja henkilötiedot

  1. 7.1 Falinas ApS edellyttää olemassa olevia puitesopimuksia yhden tai useamman yrityksistä, joiden kanssa Falinas ApS tekee yhteistyötä palvelujen tuottamiseksi (jäljempänä 'sopimusyritykset'.)

  2. 7.2 Falinas ApS ylläpitää voimassa olevia puitesopimuksia yhden tai useamman kuljetusyrityksen kanssa, jonka kanssa Falinas ApS yhteistyökumppanit, jäljempänä 'yhteistyökumppanit', jäljempänä 'yhteistyökumppanit': sopimusyritykset).

  3. 7.3 Falinas ApS antaa lausekkeen mukaisesti valitulle kuljetusyritykselle toimeksiannon 6.5 kohdan mukaisesti.

  4. 7.4. Falinas ApS on suora myyjä eikä tarjoa lisäpalveluja. kolmansille osapuolille jälleenmyynnin yhteydessä.

8. Oikeus vaatia korvausta viallisista tuotteista

  1. 8.1 Asiakas on velvollinen toimittamaan yhtiölle ja kuljetusliikkeille kaikki tiedot, joita tarvitaan, jotta tullimuodollisuuksien suorittamiseksi ja toimittamaan tarvittavat asiakirjat sähköpostitse. [email protected].

  2. 8.2 Asiakkaan on tarkastettava tavarat vastaanotettuaan ja esitettävä reklamaatio (24-72 tunnin) kuluessa tavaran vastaanottamisesta. toimituksen jälkeen, jotta tapaus voidaan tutkia. Asiakkaan on ilmoitettava kaikista väitetyistä vioista, puutteista, puutteista määrästä tai vahingoista, mukaan lukien mutta ei rajoittuen tuotteisiin, joiden toiminnallisuus, kotelo tai pakkaus on näkyvissä, mutta ei rajoittuen niihin vaurioita, väärä tuote tai puuttuva tuote.

  3. 8.3 Jotta valitusta voidaan pitää pätevänä, asiakkaan on toimitettava valokuva, josta käy ilmi seuraavat seikat puuttuva(t) osa(t) tuotteen kuvasta; valokuva avatusta laatikosta, jossa suojakumi voi olla näkyvissä. valokuva lähettipalvelun kiinnittämästä etiketistä; valokuva näkyvistä vaurioista tai virheellisestä tuotteesta. kuva leimattujen tuotteiden luettelosta; kuva EAN-koodista; myös video hyväksytään näissä tapauksissa. tapauksissa, kunhan kaikki edelliset vaaditut tiedot on kuvattu selvästi ja helposti nähtävissä. Jos asiakas ei noudata näitä määräyksiä, tavaroita pidetään lopullisesti vaatimusten mukaisina. sopimuksen mukaisiksi ja sellaisiksi, ettei niissä ole vikoja tai vaurioita, jotka ilmenisivät kohtuullisen tarkastelun perusteella. ne.

  4. 8.4 Jos vika ei olisi käynyt ilmi lausekkeen 8.2 mukaisessa kohtuullisessa tutkimuksessa, asiakas voi on ilmoitettava yhtiölle mahdollisimman pian, kun vika ilmenee; ja asiakkaan on ilmoitettava yhtiölle mahdollisimman pian, kun vika ilmenee; ja antaa kaikki tiedot ja avun, joita yhtiö tarvitsee epäillyn vian tutkimiseksi. ja sallii tarvittaessa Yhtiön tarkastaa kyseiset tavarat missä tahansa tiloissa, joissa ne sijaitsevat. sijaitsevat.

  5. 8.5 Asiakas ei saa palauttaa tuotetta postiennakolla tai pakettipalvelun välityksellä. Kun palautus tuotteen palauttaa asiakas, jolla on Non-Member-tili, voi aiheutua ylimääräisiä kuljetuskustannuksia. Jos tuotteen palautuksen on tehnyt VIP-jäsenkerhoon kuuluva asiakas, kuljetuskustannukset ovat kattaa falinas.fi. Joka tapauksessa tuotteissa on mainittava lähettäjän nimi ja osoite sekä seuraavat tiedot merkintä "valitus". Tuotteisiin on tehtävä merkintä "palautus", jos tuotteen palauttaminen johtuu seuraavista syistä peruutusoikeuden käyttämisestä.

  6. 8.6 Asiakkaalle ilmoitetaan säännöllisesti lisätietoja yhtiön palautuskäytännöstä.

9. Vastuun poissulkeminen

  1. 9.1 Falinas Asiakkailla on oikeus hyvitykseen 14 päivän kuluessa ostopäivästä. Jos osto on jäsenpalvelu, josta peritään toistuva maksu, käyttäjillä on oikeus peruuttaa palvelun ja kaikki tulevat maksut noudattamalla oston jälkeen lähetetyssä viestissä annettuja ohjeita. Lain sallimissa rajoissa, jos havaitsemme, että peruutusilmoitus on tehty vilpillisessä mielessä tai laittomassa yrityksessä välttää maksun suorittaminen palveluista tai hyvityksistä tai tavaroista, jotka on vastaanotettu ja jotka nautittu, pidätämme itsellämme oikeuden hylätä Asiakkaan palautuspyynnön.

  2. 9.2 Palautuksia voi hakea käyttämällä sähköpostiosoitettamme. [email protected]. Palautus riippuu tapauskohtaisesti. Huomaa, että joissakin tapauksissa palautettu määrä voi poiketa maksetusta määrästä. valuutanvaihdon ja kolmansien osapuolten maksujen vuoksi, emmekä ole vastuussa eroista, jotka johtuvat seuraavista syistä tällaisista kursseista tai maksuista.

  3. 9.3 Jos olemme arvioineet palautusvaatimuksen erääntyneeksi sellaisten asiakkaiden osalta, jotka ovat käyttäneet falinas.fi hyvitykset maksutapana, palautus käsitellään hyvityksenä samalle tilille.

  4. 9.4 Jos olemme arvioineet palautusvaatimuksen erääntyneeksi sellaisten asiakkaiden osalta, jotka ovat käyttäneet yhdistelmämaksua, mukaan lukien falinas.fi hyvitykset ja pankki-/luottokortti- tai suoraveloitus, palautus käsitellään vastaavaa joka vastaa kustakin valitusta maksutavasta maksettua osuutta.

  5. 9.5 Jos olemme arvioineet palautusvaatimuksen erääntyneeksi sellaisten asiakkaiden osalta, jotka ovat valinneet suoraveloituksen maksutavaksi. maksutavan, palautus käsitellään valitulle pankkitilille kymmenen (10) pankkipäivän kuluessa siitä, kun maksu on vahvistettu maksun suorittaneessa pankissa.

  6. 9.6 Jos olemme arvioineet palautusvaatimuksen erääntyneeksi sellaisten asiakkaiden osalta, jotka ovat käyttäneet luotto-/pankkikortteja. maksutapana, se käsitellään ja hyvitetään takaisin alkuperäiselle valitulle maksutavalle.

  7. 9.7 Palautuspyynnöt, jotka koskevat tilauksia, jotka asiakkaat ovat hylänneet toimitusvaiheessa lausekkeen mukaisesti. 5.5, myönnetään, kun tilaus on saapunut alkuperäiseen logistiikkavarastoon ja läpäissyt laatutarkastuksen. tarkastuksen.

  8. 9.8 Kun lähetystä ei ole onnistuttu toimittamaan asiakkaalle logistisista syistä, jotka johtuvat seuraavista syistä jonka on aiheuttanut falinas.fi, asiakkaan on esitettävä vaatimus falinas.fi ja arvioituaan pyynnön käsittelyn jälkeen palautus alkuperäiseen maksutapaan, jos olemme arvioineet saatavan erääntyneeksi.

10. Yhteystiedot

  1. 10.1

    1. Falinas ApS
      Mylius Erichsens Vej 20A

      9210 Aalborg SØ
      CVR reg.no. 41331380

      Email: [email protected]

  2. 10.2 Ostoksen suorittaminen kauppiaalta Falinas edellyttää henkilötietojen toimittamista, jotta Falinas voi toimittaa tuotteen Asiakkaalle. Löydät lisätietoja yrityksen Falinas tietosuojakäytännöstä seuraavasta linkistä https://falinas.fi/privacy-policy

  3. 10.3 Falinas rajoittaa asiakastilien luomisen yhdellä henkilöä kohden ja kahdella osoitetta tai IP-osoitetta kohden.

  4. 10.4 Falinas pidättää oikeuden valvoa kaikkia yrityksiä luoda useita tilejä. Jos tilit ovat päällekkäisiä, Falinas pidättää oikeuden toimia ilman erillistä ilmoitusta tai rajoituksia varmistaakseen palvelujen asianmukaisen käytön. Jatkuva rikkominen johtaa kaikkien asiaan liittyvien asiakastilien sulkemiseen.

11. Oikeus vaatia korvausta viallisista tavaroista

  1. 11.1 Asiakkaalla on kahden vuoden oikeus vaatia korvausta viallisista tuotteista sen jälkeen, kun tavara on toimitettu Tanskan tavaranmyyntilain mukaisesti kuluttajilla on kahden vuoden lakisääteinen takuu.

  2. 11.2 Jos asiakas haluaa vedota virheeseen, hänen on ilmoitettava siitä kirjallisesti Falinas kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun asiakas on saanut tiedon virheestä.

  3. 11.3 Riippumatta Tanskan tavaranmyyntilain mukaisista viallisten tuotteiden korjauskeinoista. falinas.fi pidättää oikeuden korjata viat, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen, oikeus korjata ja vaihtaa tuotteita.

  4. 11.4 Kaikista vikailmoituksista on ilmoitettava ottamalla yhteyttä osoitteeseen [email protected].

12. Vastuun poissulkeminen

  1. 12.1 Falinas ei ole vastuussa tullien ja hintojen muutoksista, tuotteiden saatavuuden puutteesta, todistusvirheistä, teknisistä vioista ja ylivoimaisista esteistä, esim. teollisista konflikteista alihankkijoiden kanssa, viallisista toimituksista ja tuotteista. , tai alihankkijat, jotka eivät toimita tai aiheuttavat toimituksen viivästymisen. Falinas ei myöskään ole vastuussa mistään virheistä ilmoitusten vastaanottamisessa, mukaan lukien mutta ei rajoittuen ostoihin tai jäsenyyden pyyntöihin tai lopettamiseen liittyviin sähköpostiviesteihin. Asiakkaan vastuulla on varmistaa, ettei sähköposti joudu roskapostilaatikkoon tai vastaaviin paikkoihin.

  2. 12.2 Sovellettavan lain sallimissa rajoissa Falinas ApS tai sen toimittajat eivät ole missään tapauksessa vastuussa mistään erityisistä, satunnaisista, epäsuorista tai välillisistä vahingoista (mukaan lukien, mutta ei rajoittuen, voiton menetyksestä johtuvat vahingot, tietojen tai muiden tietojen menetys, liiketoiminnan keskeytymisestä, henkilövahingosta, yksityisyyden menetyksestä, joka johtuu Palvelun, kolmannen osapuolen ohjelmiston ja/tai kolmannen osapuolen laitteiston käytöstä tai kyvyttömyydestä käyttää Palvelua. Palvelun tai muuten näiden Ehtojen ehtojen yhteydessä), vaikka Falinas ApS tai jollekin toimittajalle on ilmoitettu tällaisten vahinkojen mahdollisuudesta ja vaikka korjaustoimenpide ei täytä sen olennaista tarkoitusta.

  3. 12.3 Jotkin osavaltiot eivät salli oletettujen takuiden poissulkemista tai satunnaisten tai välillisten vahinkojen vastuun rajoittamista, mikä tarkoittaa, että jotkin yllä olevista rajoituksista eivät välttämättä ole voimassa. Näissä osavaltioissa kummankin osapuolen vastuuta rajoitetaan lain sallimassa laajuudessa.

13. Sekalaista

14. Sovellettava laki ja toimivalta

15. Riitojen ratkaisu

16. Euroopan unionin (EU) käyttäjille

17. Yhdysvaltain lakien noudattaminen

18. Erotettavuus

19. Luopuminen

20. Käännösten tulkkaus

21. Muutokset näihin käyttöehtoihin

22. Yhteystiedot

Ystävällisin terveisin